söndag 17 april 2011

Home at last!

Ja nu är jag hemma i Dalarna igen. Det tog lång tid att åka båt men jag tittade åh andra sidan på Criminal minds hela vägen nästan och grät lite till det också för det hände något totalt oväntat.....
Ja men sen åkte jag med Lotta till Västerås och morsan och farsan kom och hämta mig där det va härligt.
ja vad gjorde jag direkt när jag kom hem då tror ni? Jo men så klart gick ut och luktade på hästarna så klart vad trodde ni min jacka luktade häst och ja det va härligt :D

I dag då? Ja syrran ahr varit här med Smilla Hugo och oliver det va härligt och träffa dom igen :D Hugo och oliver hjälpte mig att mocka skit som jag inte gjort på ja typ ett halvår det va fakitkst kul och mocka i dag måste jag säga. Sen ringde jag till Malin och frågade henne om Ubbes man han har en stor knut eller snarare hade en stor knut i manen. Men nu är den utredd jag ringde och fårgade henne om jag fick klippa bort den om jag inte skulle få ut den. Men som tur va så fick jag ut den! Så jaga har la borstat Ubbe i typ en timme i dag ute på gården  han uppskattade sin skönhets behandling och han ska få mer av det i eftermiddan. Sen har jag fått ordnig på mina borstar och sånt också.
Sen tog jag självklart bilder på skruttisarna busan har blivit riktigt stor också.
och Sture han älskar att vara hemma igen!






Så härligt och få känna lukten av häst igen<3

Inga kommentarer: