fredag 15 april 2011

Alltig bara kukar ur sig!

Åh igår så gick kopiatorn sönder och vi hade ett stort arbete till i dag som vi skulle lämna in dag och jag lämnade in min fantasy story. Man kan säga att allt kuka ur sig för mig igår jag böev så förbannade, först kunde jag inte kopigera upp något så jag vill bara slå huvudet i väggen eller börja gråta eller nåt likande. Sen kuka datorn ur sig till tusen i går också det va helt jävla knäpp. Så jag blev så irriterad på allt i går tekniska saker alltså inte min grej om man säger så. Ja nej i går va jag slut och trött som bara fan och allt kuka ur sig för mig så jag sket i allat i går. Och sen i dag skulle jag ta bort min bilddagbok sen suger också som fan för dom har ändrat sidan så jag kan inte ta bort min bdb för det är frångligt som fan! Och man kan inte heller säga upp bdb HD jävla kuk sak jag ni få ursäkta mitt språk men jag blir tokig på allt just nu. Min stubin är inte den bästa just nu.
Och sen kan man säga att jag är så jävla degig i huvu efter denna vecka så nu ska det bli skönt med lov nya intryck och träffa kompisarna. Och familjen och lukta på häst och träffa alla igen så jag kan få lite distans igen för nu är jag trött på Fårösund och Gotland nu vill jag till fastlandet och träffa mina familj. Men man kan väl säga att man lever juh som en liten familj här på internatet. i går hade Tove hört mig skrika Helvetes jävla skit när min dator kuka ur sig tydligen.
Nej så nu vill jag hem det ska bli nice att få kommer hem och träffa alla igen och umgås. Men det känns också lite sorligt vi åker hem för sista gången innan vi slutar vet ni hur sorligt det känns eller? När jag slutar här vad ska jag gör då? jo visst ja jag ska söka till skola i veckan sen ska jag också ringa på jobb.... men nu rigde lisa hej svejs

Inga kommentarer: