måndag 11 april 2011

Jo men stavar fel gör jag i know!

Allavarliogt så ja jag bryr mig inte om ni tycker jag sta´var fel för det gör jag och det är inte så att jag stavar fel i textrena jag skriver. Jag korektur läser inte min blogg så är det orkar aldrig göra det så ni komemr snubba över stavfel och skit! Vem var det förresten som uppfann ordet dyselexi? Den människan lä va dum i skallen för jag kan inte stava till det och jag har dyselexi.
Kan också tilllägga att ja ni vet det redan att vara skrivare är absolut inte som att skriva blogg! Jag skriver fantasy och lite poesi och allt vad det är om ni inte fattat det! att vara skrivare är alltså inte att jag skriver blogg utan min dröm är att bli författare kanske ska jag skriva det så att ni fattar det!

1 kommentar:

Anonym sa...

"Dyslexi", inte "dyselexi".

Ok, du är förlåten. Fortsätt kämpa trots ditt handikapp.