fredag 15 april 2011

I'm tired of being the nagging bitch!!!!

Det är precis vad jag är jag är så trött på att behöva tjata på folk. Ja nu menar jag nej jag tänker inte säga vad jag menar men jag vill inte hålla påå att tjata ......... Det blir så jävla jobbigt bara så jävla trött på att avra den tjatande bitchen som bara frågar och frågar men får ingen respons alls och jag får inte ........ jag blir sjukt trött på detta ska jag behöva höra av mig till människors bekanta och vänner för attf å tag på någon? Men jag vill inte gå runt personer för att få saker eller något jag vill kunan få svar..... Men sen har juh min telefon kukat ur för ett tag sen så jag akn inte plocka upp telefonen och säga hej du ja jag behöver faktiskt eller jag vill faktiskt....sen inte nog med det så har jag inte pengar på min telefon så jag kan inte ringa någon utan jag kan bara skicka sms. Nej jag är så trött på att vara the nagging Bitch! För jag känenr mig som en just nu tjatar och tjatar men ingen respons får jag......ÅH jag blir GALEN på detta varför måste jag alltid vara den som måste tjata fram saker på folk jag är trött på atta vara the nagging Bitch men vad fan ska man göra när man inte får nån respons alls? Och desutom MÅSTE använda internet till det så dom behöver inte svara! Ja min sista utväg är människor vänner och bekanta och det känns juh väldigt bra.......NOT!

Inga kommentarer: