måndag 11 april 2011

MP3 spelaren och Spotify = min bästa vän!

Ja jag kan lova att utan musik skulle mitt liv vara så tråkigt! Jag lyssnar nästan alltid på musik ajg kan inte sova utan musik jag älskar verkligen att lyssna på musik vill jag lova. Jag ahr alltid min MP3 med mig jag lyssnar på den när jag är ute och går och jag lyssnar på den när jag mockar och när jag rider (men dock bara i ett öra) Och så fort jag startar datan så lyssnar jag på Spotify det är bra skit det!
Så Mp3en och Spotify är min bästa vän jag vet inte vad jag skulle göra utan min mp3. Jag ahr haft min ett tag nu det är en sony en orange en och den ahr hållt bra tycker jag men när den går sönder så ska jag nog kosta på mig en ipod tror jag! men jag hatar itunes så jag vet inte men min sony är förbaskat bra. Eller så kan man juh skaffa sig en mobil med mp3 i men så mycket som jag ahr sönder mina telefoner så ja....
Min nuvarande som är på g att säga upp sig

Denna ser jävligt nice ut skulle göra va fan som helt till att slippa itunes!

Inga kommentarer: