onsdag 6 april 2011

Bunge viken med Lotta

Ja men tänk vilket väder vi har haft i flera dagar nu! Ja nu börjar våren att komma med stormsteg. Och i dag ahr vi haft Pär och jobbat med översättnigar, och sen har vi tittat på en dokumentär om Mare Kandre och jag måste säga att jag böev posteivt överraskad av den (bättre än den andra filmen om grannar som vi såg i går) eller vad säger jag den va förbaksat bra man blir lite sugen på att läsa böckerna av henne. Ja och sen gick jag hem latade mig lite sen snacka jag lite med Lisa i telefon och sen ringde Lotta och frågade om jag ville åka till Bungeviken med henne. Ja varför inte tänkte jag och gick till Lotta blev dessutom bjuden på mat vilket va riktigt nice. Sen gjorde jag Lotta glad så får hon sällskap när vi åker hem för det va menigen att jag skulleåka med Jim men det blir inte så efter som vi skulle åka tidigt på morron så då åker jag emd Lotta i stället till Västerås (synd att det inte va på en Fredag bara för då skulle vi kunnat åka med pappsen) Men i alla fall så kommer mamma och pappa och hämtar mig där i stället.
Sen åkte vi till Bugeviken och hundarna fick springa lösa Ozzy och Sture va helt tokiga de kutade runt runt och va hel galna så nu är Sture bus trött.

Ja i mon kommer Gunnar Ardelius på författar besök ahr inte läst hans böcker men jag tycker han verkar vara bra så det ska bli spännade.

Inga kommentarer: