lördag 23 april 2011

Sol, sol och lite mer sol

Ja men vilken tur med vädert jag fick när jag fick komma hem och hälsa på vill jag lova! Strålande sol och underbart verkligen. Ja nu är snart lovet slut och jag ska tillbaka till Gotland. Men ja jag tror det komemr att gå fort kan jag lova för snart så kommer Ubbe eller nej Mio hem menar jag och då kommer Maria och hämta Ubbis så ska dom stå tillsmammans herrarna. Det ska nog gå bra för ingen av dom är speciellt dominerande eller ja ubbe är lite dominerande men jag är inte speciellt orolig vill jag lova för hans ka nog sköta sig den tjockisen. Haha ja för tjock är herren nu vill jag lova men han är underbar i alla fall<3. Och sen ser jag fram i mot sommaren filmkvällar bad och massa kul med Maria och Mio vi ska sätta igång herrarna tillsammans i sommar också. Hon blir borta i fyra veckor tack och lov eller vad man ska säga för då hinner jag sätta igång Ubbe ¨lite innan hon kommer hem. Kanske nej inte börjat trava än men i alla fall fått i gång han lite. Massa skritt och kl'ttringar i början jag och Maria ska sätta upp ett schema ett tränigs schema.

Länktar till sommaren med er<3

Och sen har mamma bokat stuga till GOtland också så nu är det nära det kommer vara kul och tråkigt att åka hem igen för detta är fan det bästa året jag varit med om men ändå så ska det bli kul att få komma hem. Sen ska jag visa mamma och pappa där jag ahr bott och hur underbart det är och fint. Funderar också på att lämna Sture hemma denan gång men jag har inte bestämmt mig ännu vi får se hur jag gör. Då slipper jag bekymmra mig om hundvakt till honom när vi åker till Estland också. 

Inga kommentarer: