fredag 29 april 2011

You Can`t more then love cliches!

Alla som hatar klyschor släng er i väggen. För har har ni en som älskar det här har ni hon som tycker att det är gulligt med romnatiska komedier här har ni hon som älskar lyckliga slut.
Här har ni hon som inte tror på att man kan leva lyckliga i alla sina dagar......Utan att kämpa för det.
Men känns det inte skönt att bara kunna mysa sig ner i en film och glömma nuet glömma allt som hänt glömma att du egentligen inte har någon annan än din hund och din häst (fast ja jag är juh inte bitter över det). Och bara glömma allt bara glömma att du är du och leva in i en annan värld.
Men vänta nu här oj jag beskrev nyss hur jag skriver glömmer en värld glömmer mig själv och bara skriver.....Oj då ja allvarligt talat är jag så när det kommer till filmer också jag är den som älskar klyschor jag är den som älskar att skriva om klyschor (fast jag inte visar det för någon) Jag är den som hoppas på att man kan leva lyckliga i alla sina dagar. Jag är den som inte stör mig på att de är löjliga (om det inte kommer till snövit och törnrosa och sådana historier.) Jag är den som säger ja men så där kan jag kanske hoppas på att bli någon gång.
Jag tror att klyschor är bra för världen jag tror att klyschor är en sådan sak som alla gillar men bara så där lite i hemlighet. Jag tror att klyschor är en sån där sak som man antigen hatar eller älskar och jag är en av dom som älskar många av klyschorna och jag älskar att titta på filmer och läsa om klyschor. Det är det bästa jag vet favorit filmer är romantiska komedier och fantasy. Men sen kan lämna och komma tillbaka till verklgheten och jag vet att klyschor inte är något som är sant jag tror inte på att man kan leva lyckliga i alla sina dagar utan att kämpa för dem. Men jag tror att man kan leva ett lyckligt liv det tror jag!

Inga kommentarer: