måndag 11 april 2011

Blir en härlig nästa vecka!

Länktar till lovet nu vill jag lova! Det ska bli så nice med lov skönt att få åka hem och bara ta en pause från gotland känner mig ganska less på gotland nu vill jag lova! Ja det ska bli så skönt att få åka hem inte att träffa hästarna visst jag ser framimot att lukta på häst också men att träffa alla mina vänner. Petra kommer hem henne har jag saknat och inte träffat på ett tag så det ska bli kul och super Cissi underbara fina supercissi och Carro från fornby och Malin och ja alla min fina vänner som jag saknat så mycket. Och min mamma och pappa ska bli så härligt att träffa Anna-Lena också för henne har jag inte träffat på länge nu så hennne ska jag våldgästa för jag träffa henne inte på sportlovet juh! Det va dåligt, dåligt tycker jag. Men men jag ska våldgästa henne i veckan!

Inga kommentarer: