söndag 3 april 2011

Nääää mig vill inte!

Ja snart är det uppläsnig igen! Och nej jag känner mig inte alls pepp för att åka och läsa upp mitt i satn men det kanske bara är nu vem vet men nej jag vill inte jag har ingen som helst lust. Och glöm att jag kommer att läsa upp den där hemska kärleks dikten eller vad det nu är. Jag ska rätta dom eller ja fixa till det heter det väl men jag vill inte det heller jag vill inte alls lämna in den dikten till antologin för den är såååå inte mins til på dikt. Eller vad säger jag jag skrive rinte dikter! dom kanske blir bra vad fan vet jag men nej uch jag gillar inte att skriva dikter det blir alltid så klychigt och hemskt och nej uch jag funderar på att skita i den där förbannade dikten begrava den någon stans och kolla på den nån gång när jag verkligen är äkligt kär och lycklig. Den enda som får mig att avra kär och lycklig eller nej dom enda som får mig är två stycken och den ena är en hund som är lite som den är och den andra är en stor kluns på 500 kilo det är dom enda som får mig att vara kär och lycklig.....Uch varför lämnade jag in den tilla ntologin för?! vilket pucklo du är Sara den är kanske bra va fan vet jag men jag gillar den inte själv så och läsa upp den glöm och dröm min dröm aldrig att jag läser upp den....
Men men nu har jag gnällt klart nu ska jag ducha sen dränka mina sorger eller nåt i godis och förhäxad det är bra skit.....Måste tvätta mitt hår det vet vad en bad hair day är!

Inga kommentarer: