fredag 15 april 2011

Nu är man liiite mer!

Ja nu är jag lite mer medveten om det här med förlag och sånt också. Ja lite klokare blir man i alla fall men inte mycket inget att skryta om eller vad man ska säga. Vi har haft två gästlärare i dag som gick på skolan innan de gick skrivarlinjen här första året. Det var en tjej som var frilansare på ett bokförlag som heter Charlie by Kabusa. Hon berättade om hur prossesen med bokförlag och om olika bokförlag och så vidare. Sen Hanna Wikman som berättade om sin bok Lift (som verkar väldigt intressant ska nog köpa och läsa den.) Men ja det har varit en väldigt givande dag och man har fått lite hum om vilket förlag man kan skicka in sitt manus till. Jag vill juh ge ut mina storys så klart vill jag ge ut min fantasy story och min Izabelle text. Men ja vi får la se hur det blir man allt det jag tror det blir jätte bra när det väl bli klart men jag är juh la så jävla seg att komma igång. Men nu är jag i gång med båda så ja nej vi få la se hur det blir nån gång SKA jag ut med en bok så är det bara. Eller nej jag ska bli billionär på detta!

Inga kommentarer: