onsdag 13 april 2011

Atologi, Antoligi - Skriva, Skriva - på projekt!

Ja nu är som sakt Antologi arbetet i full gång och jag håller på att göra en del av insidan jag håller på med presentationerna det blir riktigt snyggt tycker jag. Och ja jag måste säga att vi kommer få en skir snygg antologi och många många bra texter vill jag då lova! Jag har min självbiografi en dikt som heter eller ja jag vet inte om det är titeln men ja inget annat att ge dig än mig. Sen också en novell som heter innan blod skall spillas och den är också en del av berättelsen/projektet jag håller på med. Och sen har jag mina två rolldikter som jag skrev förra terminen innan jag åkte hem en månad Izabelle (som för övrigt är grunden till den karaktären) och sen en som heter Angel som är inspireread från filmen Rent har nu sett rent? om inte gör det det är én av mina favorit musikaler! Så dom textrena har jag lämnat in till antoligin och jag tror den kommer bli as bra. Så i går va min dagens mani indesign och antologi arbete.

Och dagens mani är skriva på mitt projekt eller ja det va för att tag sen nu är jag skit trött och slut i huvudet känns som jag nej jag vet inte är helt slut i skallen funderar på och lägga mig och se på criminal minds en stund för att jag är så trött! men först tvätta bort sminker (ja jag sminkade mig i dag också?!) och ducha genom håret sen vila

Inga kommentarer: