söndag 24 april 2011

VARFÖR VARFÖR?!?!?!

Jag blir galen på detta ja det blir jag. Jag hatar när det blir så här man ahr värsta skrivlusten men man får inte fram n¨åt jag vet hur jag ska forsätta men nej det vet jag inte men jag vet men jag vet inte så irriterande. Och sen när man behöver hjälp så finns hon inte tills hands var är mitt bollplank? Bittert nähä skoja inte! Jag blir tokig på detta jag vill skriva på min fantasy men fan jag får inte fram något nej det får jag inte. Och ja nej jag vet inte jag kan i och försig skriva slutet elelr ja mitten eller nåt ja om jag visste hur jag skuylle skriva mitten vill säga. Jag tycker att dom senste kapitlerna är så nej jag vet inte dom är så frmativingade? Nej inte det heller men inte bra i alla fall. Och sen läste jag "högen" som jag kallar den till det stora text samtalet och shit jag fick panik på min klasskompåis Kristofers text shit den slutade jag nej uch jag blev helt nej jag vet inte. Så jävla bra skrivet så brillant så himla spännade och bra! Jag blev så chokad att den där texten sitter kvar just nu.
Men jag blir tokig för jag vill skriva men jag vet inte hur jag ska forsätta jag vill få in en karaktär på ett bra sätt men jag vet inte hur och nu när jag behöver mitt boll plank Mariah så är hon inte inne på MSN och ringa till henne vid ett på natten känns inte speciellt lyckat nej det gör det inte!
nej då jag är inte alls bitter över att jag inte kan skriva just nu inte alls. Ja vi säger så i alla fall!

Inga kommentarer: