söndag 10 april 2011

Var kom de extra batterierna från?

Ja ni jag är jhur pigg osm helst nu för tiden. Och jag vet inte var betterierna kommer från var kom de extra batterierna från? För jag har vaknat innan klockan hur många gånger som helt och då kan jag ha somnat klockan fyra. Helt sjuk i dag somnade jag vid två tre på natten och jag vaknade vid nio helt sjukt egentligen att jag är så pigg. Men det va som i veckan då kände jag mig lite bitter hade varit vaken till fyra och ville helst sova igen men sen va jag hur pigg som helt på dagen och var i gång som  fan sen jag bara kutade rubt och nej jag vet inte. Så jag funderar på var mina batterier kommer från jag kan inte säga att jag ogillar att vara så här pigg nej det gör jag verkligen inte. Är det för att det går mot ljusare tider? SÅ ja vara pigg säger jag inte nej till efter som jag inte varit så här pigg på felra år faktiskt! Kan det vara tt jag hade järnbrist och har börjat äta järntabletter? Ja jag vet inte men tro mig det är riktigt härligt att vara så här pigg. Och nästa vecka åker jag och Sture hem :D

Inga kommentarer: