tisdag 5 april 2011

Tror jag....

Innan så talade jag om en dikt som jag inte gillade alls men jag tror jag börjar gilla den lite grann i alla fall. Den är inte lika hemsk längre som den var för några dagar sen. Men vi får se om jag "tar en sväng" som Stina sägar med den när jag läser upp. Men ja jag är inte säker på om jag ska läsa upp den vi har uppläsnig nu på lördag i ´Visby då är det folkhögskolans dag och då ska vi läsa upp jag försöker bestämma mig för texter men det går inte så bra.....Jag tror jag tar mig utvecklingsstörd text och sen kanske en text som heter "om jag fick leva om mitt liv ändå. Så annorlunda allt skulle vara." Jag funderar på dessa två texter det beror på hur många texter vi ska läsa upp.
Sen ska vi ha en på måndag då blir det defenetift inte utvecklingsstösd texten då blir det nog min "om man fick...." Och sen kanske dikten som jag har avstånd till jag gillar den men jag gillar den inte. Ja jag ahr lite hat kärlek över den. Men jag skrver som sakt mest prosa jag skriver knappt dikter alls!
Men det ska nog gå bra att läsa upp jag är inte så taggad just nu men det kommer! Jag är ganska trött nu också och det är tre dagar kvar till lördag så det är bara att glassa på och skriva på min kämpa för frihet för nästa vecka ska det stora projektet in. Och jag skriver just nu små delar som jag skrivit för hand just nu! Så ja det blir nog bra tror jag!

Inga kommentarer: