tisdag 5 april 2011

Fick nästan panik!

I går va vi på fårö och jag läsrde mig nya inställnigar på min kamera och vet ni vad jag lyckades göra i dag då? Jo jag lyckades RADERA ALLA bilder från datan panik näää bara liiite mycket! Shar jag bara neeeeeeej fan helvete sen kom jag på att de fortfarande va kvar på kameran! tAcka gud för det vill jag lova så jag förde bara över de på datan igen så nu håller jag på att föra över alla mina bilder på den externa. Vissa av mapparna raderade jag men ja det är bara för att min data inte ska bli så full. Men jag vill ha mina bilder på så många ställen som möjligt! Men jag tackar GUD att jag hade bilderna kvar på kameran vill jag lova annars hade jag börjat gråta eller nåt för det va riktigt bra bilder jag fick i går.
Här har ni lite bilder som jag tog med nya inställnigen som jag lärde mig
























Inga kommentarer: