tisdag 3 maj 2011

Vem kunde tro att drama kan va så kul!

Ja jag ahr bara en sak att säga Gossip girl damn it`s good! Och tack och lov inte bara om basket som typ one tree hill är ja det eller ja hela serien bygger inprencip på basket och ja nej ganska öh ja nej men hörrni se på gossip girl. Inte nog med det så är både Blair och Clair så jävla söta och inte fel på pojkarna heller måste jag säga ;) alla måste ha ett ass hole once in a wile och det är juh chuk i sånna fall men ja min favorit (än så länge) är Dan han är oh ja. Nej men jag har inte kommit så långt än men det ser ut som att det är en av mina favorit serier måste jag säga! Och ja detta är fan bättre än sex and the city inte för att jag gillar det men i alla fall! Eller jo jag gillar sex and the city lite men fan gossip girl sååå bra. Så höörni se på gossip girl om ni gillar drama drama. I know i do!

Inga kommentarer: