lördag 28 maj 2011

Hur gick tiden så fort?

Hur kunde tiden springa i väg så fort? Hur kan ett år gå så otroligt fort?
Jag försår det inte jag tycker detta år gått så fort i morgon kommer mamma och pappa hit och ja jag kan säga helt säkert att vi kommer ha en underbar vecka. Men ändå att dom kommer betyder det att snart är detta år slut. Det betyder att jag måste flytta härifårn och det känns så konstigt! Oavsätt om jag får komma hem till hästarna och Sture bus och vännerna där hemma så har jag ändå växt fast vi detta ställe jag gillar det. Och vem sa att jag kommer åka tillbaka hit? I dag är det en sån här deppig bakis dag! Hur ska jag nej jag vet inte jag kommer sakna Gotland och alla underbara människor här men ändå så saknar jag Ubbe, Sture blommsan och Busan och alla där hemma. Men jag älskar detta ställe! Och min dröm har gått i uppfyllelse kommer att göra det och jag ska bli moster och Busan ska ha föl nu fattas bara ett jobb i sommar om jag inte får det....Ja vad gör jag då? Gör det bästa av denna sommar har i alla fall sökt ett till jobb! Se om jag får det!
Men Gotland i mitt hjärta<3

Inga kommentarer: