tisdag 17 maj 2011

Liten skrutt häst

Jo men dom andra i klassen är i Estland och jag har varit magsjuk känns juh jätte kul men men ja. Jag är i alla fall hemma och ja nu mår jag bra igen.

I dag så ska jag på arbetsintervju glad jag är kan jag säga och om jag inte får jobb så vet jag inte om jag ska skratta eller gråta antagligen så kör jag på den "tjuriga" Sara men nej nu ska jag vara positiv jag SKA ha jobb de har inget val!

Och i går så töm körde jag Blommsan det gick jätte bra det är första gången jag hade tömmarna och det va allvarligt riktigt kul och få jobba lite med henne. Annars så är det alltid jag som står vid huvudet och leder henne. Hon är en tuff dam vill jag lova och hon är rolig och har verkligen ett fint psyke.
Jo men vi tror på henne visst kommer hon bli en fin travhäst jo det kommer hon verkligen bli. Det tror jag ja vi tror på henne det gör vi.


Och på fredag så kommer Mio och Maria också och jag ber till gud (trots att jag inte tror på han) att det kommer att gå bra och att min knäppa häst där ute i hagen sköter sig. Och för att de skulle komma så ställde jag in min dejt med anna - Lena lite tråkigt men va fan om det händer något måste jag vara där. Men ja det är inte långt kvar tills jag kommer hem så då ska jag vara där en hel dag och våldgästa henne.


Inga kommentarer: