lördag 21 maj 2011

Drömmar om silver drömmar om guld nu skall jag kämpa till sista minut!

Stora drömmar jag vill bli något jag ska erövra världen jag ska sitta på mitt moln sen och säga ha där fick ni era jävlar. Och om jag inte blir så stor så kommer jag fortfarande sitta på mitt moln och säga att jag är nöjd med mig själv. För är inte det viktigast? Att man är nöjd med sig själv och kan säga ja jag är nöjd med mig själv jag och jag är bättre än er. Eller ja så självgod är jag faktiskt inte jag kanske inte är bättre än alla men jag kan få tycka det.

Ja mina drömmar är stora men om jag inte uppnår dem så gör jag helt enkelt det jag vill flytta på berg jag vill säga ha där fick ni era jävlar som inte trodde på mig.
Men jag är redan nåt jag är så mycket mer än vad ni någonsinn trodde om mig era jävlar!

Inga kommentarer: