tisdag 10 maj 2011

Ännu en solig dag!

Ja men vilket underbart väder vi har eller hur? Eller ja här på Gotland har vi underbart väder shit alltså och ja jag har tagit mitt första dopp och det gjorde jag i går i blå Lagunen det va kallt jo visst jävlar va kallt det va! Men underbart vill jag lova så himla underbart att ligga och sola.

I går så va vi där hela klassen vi drog dit och fika och hade det gött hela klassen med fika och ja härligt var det och jag min fegis hoppade från klippan. Ja duktig mig efter som jag har nästan dödlig höjd skräck så var det stort tycker jag. Men ja en nice eftermiddag med klassen vill jag lova.
Och jag somnade som en stock skit tidigt på kvällen så trött var jag. Jag bara slockna och somna såg dock på Remeber the Titans ja ni såg juh inlägget som jag la ut i går kväll då var jag lite arg.

Och i dag så hade vi impro med Pauline fy fan va kul det var vill jag lova! Jag älskar impro det är så himla roligt man får improvisera vad fan som helst och var som helst kan vara trovärdigt. Sen efter skolan så drog vi till blå Lagunen jag Tove och Stina det va riktigt härligt och sola och bada i dag med och ja jag hoppade från klippan igen =). Och vi snacka en jävla massa skit också och Sture va helt besatt i sin jävla sten åh vad irriterad jag kan bli i bland på honom. Men jag tycker om han i alla fall men i bland är han en dryg hund ^^.

Life is good bye Sara!

Inga kommentarer: