måndag 2 maj 2011

Och nej jag tänker inte följa trenden!

Nej jag tänker inte följa trenden med att matcha benlindor och schbrak det är snyggt jo självklart är det snyggt men nej jag tänker inte följa den trden. Vafrö säger ni då? Jo dels för att jag är alldeles för lat att linda benen eller ja egentligen inte men ja nej jag har ingen lust att bli som alla andra. Och ja jag har skrivit om mina åsikter när det kommer till att vara så förbakat snygg hela tiden. Men nää benlindor näää då har jag hellre ett uppsjö av benskydd i stället. Dels för att jag tycker att benskydd ger med stöd om dom skulle trampa fel så skyddar inte benlidor knappt alls! sååå näää diss till benlindor använd senskydd och skulle i stället säger jag! Jag ska antagligen köpa snabb skydd till Ubbe dressyr skudd om det finns i svart för vitt vill jag inte ha! Tycker att vitt är snyggt på dressyr tävlingar och sånt men nää jag vill bryta mot normen och inte bära vitt hela tiden! Och ja jag komemr fortfarande inte matcha så fort jag rider ut jag ska köpa ett SVIN dyrt schbrak som jag gillar och jag lover er det kommer inte användas mer än till tävlig och kanske någon fotnig men om jag ska köpa ett dyrt schbrak kommer jag vara rädd om det. Och lika när det komemr till pannband och sånt jag tänker inte använda min tävligs utrustnig till vardas jag ahr ett äcke som jag köpte när jag hade varga som kanppt är använt! Som jag ska ha till Ubbe på tävlig! Så NEJ till att vara så förbaskat snygg hela TIDEN! Lite slafsig måste ¨man få se ut bland! Men inte på tävlig då ska man var ren och snygg!
Detta scbrak ska jag köpa!

Och detta bannband och dessa två kommer bara användasd till tävling!!

Så här ser jag normalt ut när jag rider till vardas stor träja och ja skitig helt enkelt!

Ska nog köpa denna utrustnig cokså men som skat bara till tävling (inte jackan dock)

Inga kommentarer: