måndag 23 maj 2011

Fantasy movies in my herat

Det måste jag säga att fantasy filmer är mina absoluta favorit filmer jag slukar allt som har med det att göra. Älskar kampen mellan det onda och de goda älskar när de goda alltid vinner och ja det må vara förbaskat klyschigt men alla behöver lite klyschor i bland för att fly från verkligheten och dra meds i lyckan dras med i allt det där man lever lyckliga i alla sina dagar. Man behöver se andra lyckliga när man inte får något själv tycker jag det är därför jag älskar fantasy och romantiska komedier när dom får varann i slutet eller när de slutar lyckligt och nästan alla överlever en strid. 

Ja som sakt så älskar jag bara fantasy jag skriver fantasy jag läser fantasy jag ser på fantasy alltså en riktig fantasy nörd. Nu kanske jag inte har läst alla fantasy och sett alla men ja jag har läst mycket och ja jag kan inte säga annat än att jag älskar det. Och skriva fantasy älskar jag också bara låta fantasin flyga i väg låta hjärnan och kroppen vara på en helt annan plats det är som att jag står där mitt i bland dem i balnd går jag in och är en av karaktärerna också. Jag vet vad de tänker jag vet hur de är jag känner dem jag vet deras brister jag vet deras fel de är i mitt huvud hela tiden och i bland har jag disskutioner med dem. JA jag har bestämt mig för att skriva ett kapitel i jag form men jag tror inte det skulle funka med tanken på hur många hopp jag gör men fler tankar ska jag nog plocka in tror jag. Har i alla fall svårt att bestämma mig men jag tror det i alla fall vi får se hur det blir. Jag gör helt enkelt en tolkien!
Men ja nej fantasy det är bra flykt från verkligheten för en stund.

Inga kommentarer: