torsdag 19 maj 2011

och jag tänker....

Nej jag tänker inte skriva ett inlägg hur jag har blogg torka..........
hum va det inte det jag skrev nyss.
Jaja men i alla fall tömkörde blommsan i går det gick jätte bra hon försökte vända några gånger men jag sa åt henne att gå vidare då gjorde hon det. Sen va jag till Emelie till kvällen det va trevligt tycker jag efter som mamma jobba kväll och jag hade inte lite tråkigt. Så jag blev hämtad och Sture och jag va där på eftermiddagen.

I dag då? jo då va bästa Jelly och hälsade på och vi snacka massa skit och umgicks och så tog vi in Ubbe killen och borstade på honom och sen fick han beta gräs.....
Hum ja i mon kommer Maria och Mio på kvällen jag ska tömköra blommsan på förmiddan sen är det ett glapp där ja vad ska man göra då då? Antagligen blir det en film eller så kommer jag säkert sitta fast klistarad vid the sims tre

Inga kommentarer: