söndag 8 maj 2011

Jag gillar när.....

Ja i dag då? eller helgen ja vad fan har jag gjort i helgen? Ja jag har faktiskt städat fan va duktig jag varit shit nu ser mitt rum ut ja mer som ett rum. Sen har jag varit ute och gått med Michelle både i dag och i går. Vi joggade inte men vi va ute och gick och snacka massa skit det va härligt.

I dag så gick vi 2,5 km precis som i går och sen agerade jag modell åt henne och jag gillar när min hund ligger utslagen av aktivitet ni på kvällen. För det är precis vad han gör ligger utslagen och sover! Skrutt hunden min shit den där lilla hunden skäncker så extermt mycket lycka tills sin matte vill jag lova. Och Michelle fick as bra bilder på mig också vill jag lova!
Ett litet samkprov på hur bilderna blev! Älskar denna bild måste jag säga! det kommer nog fler bilder sen

Inga kommentarer: