måndag 9 maj 2011

Varför ska man ha ras komp-leks?

Ja jag har också fördomar det har jag men jag har inte fördomar mot raser jag anser att varje människa är en människa spelar ingen roll om den är grön gul eller vit får va vilken färg som helst jag bryr mig inte alls om vilken färg dom har. Man ska bry sig om vad som finns på insidan ja det tycker jag att man ska göra om en är svart eller vit bryr jag mig inte om. Jag kan dock erkänna att jag har fördomar mot religioner och det gäller alla religioner jag förstår inte hur man kan vara så beroende av och tro på något och gå till något som man inte tror finns.

Jag har nyss tittat på Remember the Titans alla med ras komp-leks ni borde verkligen se den filmen underbar film måste jag säga. Det är en helt annan tid men jag vet att det finns vissa människor som fortfarande är så och det tycker jag är sååå sjukt!

Inga kommentarer: