tisdag 3 maj 2011

Haha ja alla serier spårar ur!

Ja jag erkänner jag är en äkta serie tittare. Jo det är jag fastnar för nästan allt från drama serier till action till sance fiction. Ja nu ahr jag nyss kollar klart på one tree hill och nääää den spårar inte alls ur något vi säger så i alla fall...nej fy fan vad den serien spårar ur alltså man får nästa skämmas hur mycket den spårar ur. Jag kollade på hela sesong ett, två, tre och fyra lite femman för att ungen är så extremt söt som Haly och Nathan får men jag har bara en sak att säga sen SPÅRAR ur den suger och dom spelar fortfarande in den :O. Ja hjälp mig måste jag säga. Nu ska jag börja titta på Gossip girl och jag har ingen aning om vad det är men ja jag kommer antagligen fastna för den med som alla andra seier. Och sen ska jag börja se på Brothers and sisters också och det är en bra serie eller nej egentligen inte men man måste bara älskar de två bögarna i serien jag gör det i alla fall.

Inga kommentarer: