torsdag 16 juni 2011

Riktigt vidrig mardröm

Ja i natt drömde jag nå riktigt vidrigt faktiskt! Hade jätte svårt och somna och när jag somnade drömde jag att det var någon som var i stallet och skärde upp hästarna och att jag kom ut till stallet och såh Ubbe ligga drä coh förblöda det var as vidrigt så jag vaknade med ett ryck och var nästan på väg att kuta ut till stallet och se om dom mådde bra.
Det va den först drömmen.

Efter många om och men somnade jag om och då drömde jag att Ubbe brann någon hade tänt eld på hans svans så han galopperade runt runt i hagen med lågor på ryggen. Det va också något som jag trodde hade hänt det va så jävla vidrigt så jag ahr vaknat och somnat typ tio gånger i dag pga mardrömmar jag hatar sånna nätter!

Men jag jag gik ut till stallet i morse så levde ha, ja han var frisk och kry eller ja forfarande lite halt men bättre så ja han är snart bra min kärlek <3
Och Flickan och Busan har fått en egen hage.
Vill aldrig att något hemskt ska hända dig hjärtat<3

Inga kommentarer: