söndag 5 juni 2011

Hemma igen!

Man vet att man är hemma när man ser personer man inte vill se......

Ja eller nåt.

lång resa först kliva upp vid halv fem men jag vaknade innan klockan och avr skit pigg, båtturen ja vad ska man säga den är tråkig och kommer alltid förbli det jag tittade på det rengnar köttbulalr AS grym film se den! Sen spelade jag lite sims sen hann jag med att skriva lite också. Sen en lika lång bil resa det är så tråkigt att åka bil tycker jag! Men men sen åkte vi till romme och käka Pizza och sen hem och packa upp allt och handla lite med mamma och ja sen träffat syrran och hästarna så klart och hunden var lycklig och skitig.
Ja vad ska man mer säga?
Jags ka rida i mion han är å andra sidan barfota med hovis kommer på onsdag och slår på skorna och det är inte alls långt kavr till Bus ska ha föl och jag är trött.
Trädkramare ^^

Saknar dig redan Michelle<3

Inga kommentarer: