onsdag 8 juni 2011

dax att....

Ja nu hörrni är det dax att kolla över både Izabelle storyn och Kämpa för frihet. För den delen så är jag fortfarande osäker på titeln väldigt osäker faktiskt jag vet inte om den ska heta kämpa för frihet men den ahr alltid gjort det så hum vi får helt enkelt se och sen har jag en jävligt svår nöt att kväck också.
Det är en av mina alver jag har två tvillingar med och ja dom beskrivs väldigt lika så jag har ingen aning hur jag ska kunna beskriva henne på något annat sett men jag har en plan se hur det blir.
Nu ska jag börja med det eviga arbetet i alla fall och skriva om och göra om och kolla på var jag inte lagt ut punkter och komma tecken och missat ord och stavat fel och bytt tempus!
i bland är det riktigt drygt att vara dyslektiker!
vem fan uppfann ordet egentligen?
Man akn ju inte stava det :O

Inga kommentarer: