onsdag 1 juni 2011

Lite sentimantal får man bli!

Ja men sista dagen i dag. Eller ja i alla fall i skolan inte här på Gotland åker juh hem på Söndag men ändå sista dagen med hela klassen och då måste man ju bli lite sentimental. Speciellt när Meit kommer säger när vi får vårat diplom att jag som kom tillbaka. Då kunde jag kappt hålla mig längre då var jag på väg att börja gråta. Men jag tror den värsta urladdnigen kom i går då grät jag som fan gick i från brasan då fick jag panik total panik och började grina som fan. Jag vet att det kommer att lösa sig med ändå jag började gråta och jag kunde helt enkelt inte luta gråta jag bara grät och grät det fick inte hejd! Så jag tror det största urladdnigen se om jag gråter med i kväll kanske vi får se. Men detta år alltså underbart det var underbar att få uppleva detta år men nu är det skut och nu är jag på väg mot nya äventyr. Ja gråta får jag göra tycker jag och jag måste tacka klassen och alla underbara på skolan kommer sakna min klass så otroligt mycket! Tack för att jag fick lära känna er

Inga kommentarer: