tisdag 21 juni 2011

Ja jo jag vet!

I går så va min häst massa fin och massa pigg men jag orkar inte skriva om det!
Men i alla fall så va vio och badade på eftermiddan eller nej kvällen heter det! Och då var det några små glin som skriker sakt ut "Kolla in brudarnas tjocka ben." Åh avd arg jag kan bli på sånna små pojkar så började dom snacka om att dom sett en med ännu tjockare ben på balen och bla bla. Jaha men det är la mitt problem att jaga hr tjocka ben eller hur? egentligen ska jag inte ta åt mig jag blir så jävla sur jag ahde bara lust och gå fram till dom och säga jaha men äre inte mitt jävla problem att jaga hr tjocka ben och för infons skull så komemr dom inte bli mindre heller jag har haft mycket tjockare ben. Man har liksom tjocka vade när man är häst tjej och tro mig dom kommer inte bli mindre. Åh jag kan bli galen för mindre jag evt att jag inte ska ta åt mig men va fan jävla små pojkar. Men men aja jag vet att jaga hr tjocka ben och ja nej dom komemr inte bli bättre heller :P speciellt inte vaderna shit dom är ganska kraftiga nu men fan dom bli värre när man rider så ja!
Och i går hade jag jätte trevligt för övrigt det avr super kul att träffa dig =)

Snart ett år med mitt fina hjärta<3
Tack Malin för att jag fick ta hem honom och att han fick vara hos mig under året jag avr på Gotland det betyder allt för mig<3 Och tack för allt annat!

Inga kommentarer: