torsdag 23 juni 2011

jäfla trökväder!

"vilken rengnig sommar vi har!" nä nu skojar vi inte det bara regnar och rengnar så jävla trökigt! Aja jag vaknade av att det rengnade utav bara tusan i dag. Jag tänkte oj då jag kanske borde gå upp och ta in Busan och Lilja (sa jag att hon ska heta Bus Lilja?!) Men i alla fall så låg jag kvar en liiiten stund till men det vart jag hungrig så jag gick och la mig med min lilla hund igen jag^^.
Han är mysig i bland han min lilla skrutt<3

Jag la mig i sängen och Sture kom upp och jag la sig bredvid mig och vi sov la en timme eller nåt jag älskar den där lilla skrutt hunden så mycket<3.

Ja i dag då? Jag ska snart mocka skit sen damsuga här inne och inne i lill stuga så vi kanske ska sova där inne men vi får la se! Men i alla fall så ja nej min häst vilar idag! ja det gör han verkligen! för det första så orkar jag inte rida och för det andra behöver han få en välförtjänt vilodag. Skulle köra blomma i dag också...men ja det gör vi i mon i stället!
Fina fina Busan och Lilja<3

Inga kommentarer: