tisdag 14 juni 2011

En sån där dag....

Har ni sånna där dagar när vi bara vill begrava er och inte vakna igen?
Jag har defenetift en sån dag i dag orkar inte gör något alls men måste göra det i alla fall dag! Ja jag ahr mockat skit (ska släppa in dom senare) jag ahr städat i lillstugan jag har okej ajg ahr inte skrivit! Men ändå jag orkar inte drog ut på det as länge men ändå då jävla seg dag i dag!
om in går va en riktigt skit dag så vad fan i är dagen i dag då?
ja jag ahr insett att jag inte kommer åka tillbaka till Gotland och det gör mig extremt deppig. okej jag ska inte gnälla nej sluta gnäll nu människa tänk på vad du har istället! men ändå jag är bitter i dag! Vad fan finns det att göra jo dricka en kopp kaffe sortera kläder ska du också göra människa! Jo drick din kopp kaffe ät en bit kladdkaka och bit i hop för fan för det är inte synd om dig!
Du kommer att få köra blommsan i mon och ja vädret ja men va fan skit i det och sätt sig in soffan och titta på en film som gör dig gla (inte förhäxad) och bit i hop för fan sluta deppa!

Inga kommentarer: