söndag 3 juli 2011

Super fin hoppnig tills...........

I går stod det hoppnig på schmet vad ska jag säga? Han va sååå fin i uppvärmnigen han lyssnade as bra och tog fattnigarna jag bad han ta jätte fin var han. Och  sen börjadfe vi värma upp på ett litet kryss han hoppa super bra lite seg men efter första skuttet så hoppa han super bra! Och ja jag kan säga att jag är nöjd med honom tills jag ramlade av.....

Jag styrde mot en oxer på kortsidan en ganska enkel oxer man skulole hoppa sen styra direkt efter. Ja då tveka han först sen hoppa han högt som fan över och sen bockade efter. Ja då tappade jag självklart balansen och lada med huvu först och sen röva snacka om onte det gjorde.

Så i dag är jag lite mör vill jag lova blå märken och nacken gör onte men va fan jag ska vila i dag inte bra att rida när man knappt kan gå. Men ja det är bara och bita ihop och sitta upp igen för jag lever ju eller hur! För upp ska jag igen kanske inte idag men fan jag ska klara den där förbannade oxern! (nån gång om två veckor när jag är helt bra)
Jooo högt över hoppade han också! Tappade balansen efter denna oxer! träna för tränare i hoppnig? nähä!

Han var super fin i uppvärmnigen!

Jo han elelr vi behöver förbättra oss! Tränare i höst oh ja!!!!

Inga kommentarer: