onsdag 27 juli 2011

kollat på....

Igår satt jag och kollade på priser till olika körskolor det ser ut som att det blir borlänge körskola. Ja det är snat jag ska spara ihop till ett körkort, ska börja övningsköra med mamma nu så att jag vet hur man kör och så vidare sen kommer jag att ta körkort när jag väl har sparat till det. Kommer nog dock inte skaffa mig bil tror jag....

Och häst egen häst alltså ridhäst säger jag nej till just nu kommer nog inte skaffa mig en ridhäst på ett bra tag för jag vill ha körkort innan och jobb och allt sånt så nej tack till egen ridhäst efter som jag inte vill ha något varmblod. Och för den delen så har jag inte tid för yttligare en till häst Blomma tar tillräckligt med tid i alla fall.
Men det betyder inte att jag sitter och kollar på anonser på hästar för skojs skull.

Inga kommentarer: