måndag 25 juli 2011

Ja i helgen har jag spenderat med Simon. En härlig helg jag har varit hos honom flera helger i rad nu. Det är på helgerna jag har chansen att åka i väg utan att jag behöver ta hand om hästarna efter som pappa jobbar på veckorna. Men nu nästa vecka få han semester fast det spelar ändå ingen roll för Simon jobbar ändå på veckorna. Hade tänkte och snacka med pappa och visa honom hur han kan köra Blomma cokså tror han kommer tycka det vore roligt om han kunde köra henne på helgerna när han är ledig.

kan också informera opm att kupolen har fått världnes bästa affär hit till borlänge New Yorker shit snygga kläder man kan faktiskt gå in där utan att bli ruinerad. Jag fick en tröja av min fina Simon <3 99 kronor skit snygg t-shert som jag kommer använda mycket!

Och nu är det bara en månad kvar sen kommer jag få pengar fårn af och jag får inte gtag på min handläggare jag blir tokig! får helt enkelt gå in dit och snacka med honom. Ska också in på väglednigscentrum och snacka med dom om jag kan få plugga upp engelskan på distans för det är det enda jag behlver just nu!

Inga kommentarer: