torsdag 14 juli 2011

Duktiga Blomma

Igår körde vi Blomma på förmiddan och hon sköter sig så bra när man hämtar henne från hagen hon kommer alltid och vill vara med och pussas och hemskt hjärna smaka lite.

Hon står dessutom stilla när vi selar på henne skit duktig är hon. Men i går va hon lite seg när vi körde henne hon var väldigt lij faktiskt och ville inte riktigt när vi travade men jag tror det är för att det gör ont i fötterna på stackaren. Men annars skötte hon sig exemplariskt hon börjar fatta hur hons ka göra med vändingarna och allt nu. Jag ahr bett Maria och följa med med mio när vi kör nästa vecka så att vi får lite drag hjälp. Och sen kommer det bli bättre med fötterna när hon får skor på sig tror jag.

Sen efter vi kört henen så tog jag mig en tripp till Cissi det va skit kul och träffa henne vi såg på lite film solade vid älven snackade skit och spelade vändtian :D
Sen kom min Simon och hämtade mig =) sen åkte vi hem och såg på film och jag bakade kladdkaka åt honom ^^.

Inga kommentarer: