tisdag 26 juli 2011

Kan inte fatta att det gått så fort....

Tänk snart är det hela två år sen jag tog bort min älskade flicka Häxan. Kan inte fatta att det är två år sen jag tänker inte allt för mycket på henne nu för tiden i bland kan jag känna en saknad efter henne. Men det avtar lite jag kanj inte älta det hela tiden jag kommer aldrig glömma hemme nej det kommer jag aldrig men jag har kommit över smärtan och nu kan jag tänka tillbaka och se på alla dom bra minnerna med glädje. Men visst jag saknar henne i bland hon var allt jag hade i fyra år och gud vet hur mycket jag kämpat med denna häst. Och hur mycket jag kämpat med den där hästen och hur mycket blod svett och tårar jag fällt för denna häst. Hon kommer för alltid vara min Häxa och jag kommer alltid minnas henne och älska henne för den bitchen hon var!

Excellent Queen
Född: 1999-04-14
Död: 2009-08-19

Gone but not forgotten<3
lovde you all a long<3











"Men hon fattas mej, hon fattas mej så det skär i bröstet!"



I bland saknar jag dig så det gör ont<3


Inga kommentarer: