fredag 1 juli 2011

Seg seg och mer seg

Haha jo seg är man nu vill jag lova. Har inte ridit på tre dagar i går så kom Jelly hit och vi va in till P&L en vända det va skit kul jag fick se på mitt favvo band 30 second to martch och sen lyssna vi till volbeat också. Sen blev det alltid att snacka massor och umgås med henne. Sen sov Simon och Jelly över här :D. Ja på kvällen tvingade jag Maria jobba MASSOR i dressyren också de va skit duktiga i slutet hon och Ubbe men hon hade tydligen tränigsvärk i ryggen sen.

I dag ahr man väl inte gjort så mycket Lollo kom i dag hon ska vara här hela helgen. Och jag är skit trött och slut förstår inte hur jag kan vara så trött för jag ahr sovit hela dagen. Maria skrittade en vända på Ubbe i dag skönt att jag fick vara lite ledig från att rida jag hade antagligen inte gjort det i alla fall men tanke på hur trött jag är! Men men i mon ska vi rida i alla fall och på Söndag ska vi också rida. Lollo ska få testa och hoppa Mio tror det kommer att gå super bra skräck hinder står på schmat samma med Ubbe jag tror inte det är nå problem men skräck hinder!

Inga kommentarer: