tisdag 5 juli 2011

Känns ganska bra att göra jobbiga beslut men om ja då är det som det är för ja man är ju.....
Men i alla fall i går så skulle jag med Simon till Kupolen men dom hade stängt så då åkte vi hem till han i stället och spelade tv spel och jag skickade hans ass :D haha jag gillar krigs spel och faghting spel okej nej jag gillar det inte jag älskar det.

Ja i dag då? är förkyld så jag orkar inte rida ja jag vet att jag är lat men i dag så tänker jag inte ens gå upp till dom. Efter som blomma inte ska köras så tänker jag bara gå ut till Busan och Lilja och släppa in dom och köra operation Lilja vara med social men jag orkar inte rida i dag. Ja jag känner att jag behöver kurera mig så jag tänker faktiskt ligga coh titta på film (och städa) när mamma och pappa har dragigt.

Och Sen är min hjälm trasig dens ka jag inte rida i mer det är instabil- Ska få en ny ja i julklapp och present ska jag få en hjälm sen förra året ja så vi ska ¨åka upp eller ner till hööks och handla hjälm åt mig! för ny hjälm måste jag ha

Inga kommentarer: