torsdag 7 juli 2011

Måste börja med att tacka Kattis bästa stora syster som körde mig till stockholm i går så jag kunde åka på arbetsintejuv. Och jag tänker inte skriva här hur det gick eller något efter som jag anatgligen ska jobba som assistent och jag ahr tystnads plikt! Men i alla fall tack för att du körde mig och tack för en mycket trevlig dag så tack!

En sak till kan jag medela jag komemr inte att köpa Ubbe han kommer att åka tillbaka till sin matte. Och ja nej det finns väl inte så mycket mer att säga jag är nöjd med mitt beslut och nej det är inte synd om mig jag kommer inte gå häst lös. Just nu så är motivationen till Ubbe och ridnig = noll jag vill köra jag vill ägna mig åt travet just nu eller mer Blomma. Hon ger mig så himla mycket tillbaka när man ängnar sig åt henne hon är så himla mysig häst vår fina Blomma. Kan säga att det är jobbigt men ändå känns det som ett bra och rimligt beslut!

Och i dag körde vi Blomma också hon var super duktig nu ahr vi fått ordnig på vändnigarna hon va´helt otroligt duktig. Ska snart gå ner med henne till betet. I mon ska vi köra henne också för jags ka vara hos Simon över helgen.

och snälla säg inte att det är synd om mig för detta är helt och hållet mitt beslut och visst är det jobbigt. Men det är helt och hållet mitt beslut jag kommer att ta körkort och sen kommer jag nog gå på högskolan sen får vi se men jag komemr som sakt inte vara hästlös Blomma och Busan och Lilja *(trots att hon ska säljas) behöver också tid.
Ska ta nya bilder på henne!



You'd think that I'd learn my lesson by now
You'd think that I'd somehow figure out
That if you strike the match
You're bound to feel the flame
You think that I'd learn the cost of love
Paid that price long enough
But still I drive myself right through the pain
Yeah, well it turns out, I haven't learned a thing


Daughtry - Learn My Lesson

Inga kommentarer: