tisdag 12 juli 2011

Hon är helt enkelt bäst vår lilla Blomma. I går körde vi henne igen eller ja jag körde och pappa åkte med bilen till slogboa han brukar gå med annars men efter som han har problem med sina knän och vi kör rätt långt tar han bilen annars kommer han få jätte ont! Det blir väl så när man har förslitnigskada antar jag.

Men i alla fall när jag hämtade henne från hagen så kom hon som vanligt och tyckte "Hej vad gör du?" Hon är så himla go så stoppar hon sitt huvvud i famnen och vill pussas eller bitas. När vi gick hem så skötte hon sig så bra hon ahr blvit så duktig på att gå i grimskaft också hon går bredvid mig utan att krångla eller dumma sig som hon gjorde ett bra tag.

Sen när vi kom upp till oss så stod hon nästan helt stilla när vi selade på snacka om framsteg det är för det gjorde hon aldrig innan. körnigen gick galant hon ahr lite ont i fötterna när vi travar bara hon vill springa fortare men det gör ont i fötterna så då kan hon inte springa fortare.
Vändnigen? galant hon tar vändnigarna utan problem nu så snart kan jag nog köra henne utan att pappa är med ute. Och snart ska vi utöka turen med att köra hela vägen ut till grängshammarsvägen.
Och snart är det dax att köra henne till banan också men först hennes andra vaccinations spruta.

Och den 25 juli får hon skor på sig första gångem.

Och Lilja blir lite mer social för varje dag den fegisen.

Vad finns det inte att älska hos henne<3

Inga kommentarer: