söndag 10 juli 2011

Jaha nu har han åkt i fredas åkte han tillbaka till sin matte. Vad ska jag säga? mitt beslut och ja det va jag som valde det så ja vad ska jag känna? Ja just nu känner jag mig hum? jag vet inte det känns skönt jag kan lägga ner all min energi på Blomma, Lilja och Busan nu. Och sen kan jag lägga ner pengar på ett körkort känns som att det är viktigare än en ridhäst just nu eller det är viktigare än en ridhäst jag tänker vänta med att skaffa en ridhäst tills jag har råd att köpa en och tills jag ahr ett jobb och allt sånt för just nu finns ekonomin inte till att ha en ridhäst. Och sen har jag inget sug efter att rida heller jag älskar att ängna tid åt Blomma det är verkligen skit kul att jobba med henne hon ger så otroligt mycket och hon är så himla rolig att köra.

I helgen så ahr jag varit hos Simon en jätte härlig och avkopplande helg sen ahr vi också haft beskök av Johanna från Enköping också skit härligt att trädda henne. Kul och träffa henne och umgås med henne och sen vara med Simon är alltid roligt. Vi har spelat TVspel och tittat på film. Men det bästa av allt eller ja nästan jag har fått inspiration så jag ska skriva massor i morgon kanske redigara men det blir nog att skriva jags ak försöka komma på nåt annat namn till dom vita väktarna för visst låter det som vikt väktarna sen ska jag klura på några till frågor jag har!

hjärtat<3


Har dessutom fått spelat på final fantasy helt sjukt kul spel. Jag vill ha en xbox så jag kan spela massa roliga spel de bästa spelan är döda spel!



Inga kommentarer: