måndag 11 juli 2011

Jo jag vet

Jo jag vet att jag tar saker lätt och mer tar saker som det kommer och planera nej det är väl inte riktigt min grej om man säger så. Men ja nej kontroll freak not är jag verkligen inte det enda jag ahr kontroll på är väl min ekonomi och vad jag heter och var jag bor. sen är jag ganska okej mycket slarvig snackar innan jag tänker. Ja jag kan slänga ur mig rätt otrevliga saker som jag egentligen inte menar. Jag har ett sky jävla humör som inte är att leka med om man säger så. Men jag har väl posetiva sidor också tror jag, ja jag bryr mig om mina vänner och nära och kära de betyder allt för mig jag är envis som en gris vilket kan vara till min fördel och min nackdel väldigt ofta!

Ja nu kommer jag inte på några fler bra sidor hos mig just nu, men en sak som jag tycker är bra är att jag bryr mig inte om vad folk säger om mig de frå säga va fan de vill! Jag bryr mig om andras åsikter men jag bryr mig inte om ni tycker jag är helt bakom flötet för det vet jag redan att jag är så det är inga problem.

Jag bryr mig inte om vad andra gör med deras liv för det är deras problem oavsätt om jag kan störa mig på det. Jag gillar absolut inte människor som tror de är bäst störst och vackras eller ogillar är till överdift jag verkligen avskyr dom förstår inte hur man kan tänka så alls. Och att dom lägger sig i andras ensaker,

Stör mig på folk med solglasögon inne också! förstår inte varför varför han man solglasögon på sig inne?!?! det är bara mesigt fult och irriterande!

Mydigheter - hatar dom bläää för mydnigheter papper på papper på papper ett pappaers fi sverige ja jag tackar jag! Här badar man i pappaer och när man skickat in ett så ska man komlitera och sen tar det yttligare tre hundra år för dom att besluta och sen när dom tagit ett beslut ska man skriva yttligare lite mer papper...jävla mysnigheter.

Religon - Ren idioti här får man inte ha sex innan äketskap och om man har det så får man inte ha preventivmedel och abort är jävulens värk....facinerande att läsa om religon men tro på någon eller något som bara gjort en besviken hela ens liv nej tack säger jag. Men jag tror vi behöver tron eller man behöver vända sig till en större makt när man mår dåligt. Men man får inget svar och sen är nog gud skitsofren för när det är krig så är han på båda sidorna och han tycker båda har rätt och varför skulle gud vilja att vi strider han älskar väl människan?
Nej religon är idioti!

Inga kommentarer: