måndag 4 juli 2011

Så stolt över älsklingen!

I dag är jag stolt över vår fina lilla Blomma vill jag lova! Hon skötte sig när jag ledde upp henne till oss då gick hon jätte fint bredvid mig. (tro mig hon brukar kunna krångla lite) hon stod still när vi selade på eller ja relativit stilla i alla fall. Och sen körde vi till den vanliga vändplatsen och i dag provade jag att vända utan hjälp och vi klarade det :D hon vände jätte fint utan hjälp av pappa. Så stolt blev jag sen travade vi hela vägen till Berra och Krestinas stuga hon försökte galoppera lite upp för backen men det fick hon inte. Sen gick stod vi stilla en liten stund och sen gjorde vi en till halt. sen körde vi in på gården utan hjälp eller något alls. Jo men stot är jag över vår fina skrutta hon är så himla fin. Älskade skruttfisan<3. Så på fredag ska vi köra till slogboa och sen nästa vecka ska vi köra ut till vägen med henne. Stolt matte i dag så stolt över vår lilla skrutta<3.

Och ja jag är förkyld utav bara fan kan jag lova! jag vaknar med hals ont och kan typ inte prata, sen är jag lite mör i kroppen efter avramligen lite blåmärken och skit.
Sen har jag bestämmt mig för en sak som ja jag känenr mig rätt tillfredställ med det jobbigt att inse bara men jo jag känenr mig rätt nej det känns väldigt nej jag vett inte det känns som ett bra beslut för att jag känner att jag inte......Så vi får se hur det blir men om inte det blir så så ja då är det som det är helt enkelt! För det går inte jag kan inte! Känns bara förbaskat jobbigt att inse det!
Duktiga flickan<3

Inga kommentarer: