söndag 30 januari 2011

Täcken på min Urban!

Vad säger jag han kan inte ha täcken ute i hagen. Anlednigen till att han inte kan ha det är för att dom blir slaktade av dom andra hästarna. Han hade ett fint rengntäcke som dom bet sönder åt honom och sen hade han ett annat som dom bet sönder. Så ja jag tänker inte slänga ut pengar på täcken längre! Det skulle vara som att kasta pengarna i sjön för fan! Jag ska köpa ett rengntäcke åt honom men jag kommer inte köpa ett vinter täcke åt honom (om han inte bli klippt till nästa år) men så länge han går med dom där vandalisterna så kommer han inte få ha täcken på sig med än nödvändigt!

Så nej ett rengntäcke ska han få men han ska int ha nå mer ute täcken i alla fall! inte så länge han går med ett gäng vandalister

1 kommentar:

Erika sa...

Förståeligt, täcken är dyra och går dom sönder pga av att dom andra biter sönder dom är inget vidare.

Han kommer säkert lägga mycket päls om han går utan täcke.
Men kanske värt de. :)