måndag 31 januari 2011

Skriva Novell!

Ja jag ska snart sätta mig och skriva en novell. Haha jag ska skriva om hästar...(IGEN) shit vad mycket häst det har blivit nu måste jag säga. Men jag antar att det är för att jag saknar stallet så mycket och hästarna så då är det så lätt och skriva om hästar antar jag. Men jag skriver på ett projekt som jag gillar jag är så fest vid min karaktär men det är inte om hästar faktiskt det är om en tre barns mamma en ensamstående trebarns mamma. Jag bara älskar denna karaktär.

Men denna novell som jag ska skriva fick vi ta en mening fårn en uppgift vi gjorde i skolan och min mening blev var denna: "Inte bara sitta i paddocken och tragla dag ut och dag in, det skulle gå mycket bättre på tävling då." Ja vad ska man säga? häst vill jag lova men jag har en ide och jag tror den är bra. max 4 A4 kommer jag kunna hålla mig till det? Jo då det ska jag nog kunna men jag tror den kan bli bra!


Bilden tagen från Deviantart.com

Inga kommentarer: