söndag 30 januari 2011

Kultur är väl kul........NOT!

Nej kultur visst gå på museum är väl intressant.... Om man får göra det nån gång i bland visst jag tycker om kultur. I en viss mån jag gillar kultur fast jag kanppt vet vad det innebär eller jo självklart vet jag vad det innebär. Men är kultur museum och monument och allt sånt? eller är det hur människor lever? eller är det teater bio mm? ja vad är kultur egentligen? Jag menar vissa säger att sport inte är kulturellt nog och ja jag gillar sport eller ja inte fotboll den sporten förstår jag mig inte riktigt på med när vi kommer till Handboll, vintersporter gillar jag också och sen vet ni ju redan att jag är frälst i hästsporten. Men är det inte kulturrelt nog med sport? 

1 kommentar:

josefine sa...

SV: Man får det man köper ;) Kommer nog satsa på ett dyrare nästa gång så äre mindre risk att det går sönder. Det var bara 600D på detta täcke vilket är väldigt lite.. :)