söndag 30 januari 2011

Fördriva tiden?

En sån här tråkig dag i dag tycker jag. Förutom handbollen har jag inte gjort ett skit! Ätiti lite men efter handbollen var jag lite nedstämd men sen har jag inte gjort nåt känner mig lite halft rastlösa och jag har extremt mycket tränigsvärk i benen efter att jag var i hallen med några från klassen i går. Det va nice och träna men jag har därimot äkligt mycket tränigsvärk i dag. Har varit soligt och alldeles perfekt väder i dag också. Varför gick jag inte ut på en promenad i dag med? Lathet antar jag. Och sen vaknade jag rätt sent så tittade jag på lite csi:ny bra skit och sen var det matchen. Så ja ren lat het i dag kan jag väl gissa på, eller jo ren lat het. Sara skärp dig nu din lata jävel något borde du väl göra pucko! Aja ska skriva lite nu i alla fall ska skriva på min Izabelle berättelse hade jag tänkt. Och här går Maroon 5 genom mina högtalare :P.

Ja den där latheten kommer och gå över eller ja gå över och över men när Sture komemr måste jag ut vare sig jag vill eller inte jag har inget val om man säger så! Han måste ut oavsätt hur lat jag är eller hur sjuk jag är eller hur dåligt väder det är. Thats the life of a dog owner. Men men jag gnäller inte nej jag länktar tills han och jag ska över hit jag kan inte vänta jag vill ha han här NU!

Inga kommentarer: